Wednesday, August 29, 2012

.:: Raya oh Raya 2012 - Episode 1 : Lampu Raya (Cartoon) ::.

Assalamualaikum ^_^

Berjumpa lagi dalam entri yang baru..

Errr...adakah anda masih dalam mood RAYA?? (Sila angkat dua-dua kaki 

jika jawapan anda adalah YA!!!)

Ok! Sila abaikan ayat-ayat skema aku hari ni..

Aku just nak nyatakan kat sini yang

Bahawasanya aku sudah bersedia untuk BEKERJA!!! (Yeeay!!)

Kejap! Ada orang bagi pandangan maut la kat aku! (Officemate aku la tu!)

Ok, aku tipu! Ala..tipu sikit pun tak boleh ker?

Minggu ni confirm aku akan lembab giler nak mampus nak buat kerja..

Sebab apa? Korang boleh tanya lagi sebab apa????

Of course aku masih dalam mood raya la kan! Cakap raya sebulan! 

Gua tak main la raya seminggu! Apa kelas?

Hehehe!!! ^_^

Eheem eheem..bersempena bulan Syawal yang masih bersisa ni..  

(cewah! tak boleh blah ayat!),

Aku pun nak kongsi la serba sedikit moment2 terbaik

sepanjang aku beraya tahun ni...

Aku pun tak pasti ada berapa episode..

Tapi yang pasti mesti lebih daripada SATU!!! 

Jom start layan moment terbaik dari ladang..EPISODE 1..

Me, Abah and Lampu Raya!! 

Pandangan dari depan pintu rumah aku..Huhu..Meriah giler!

**Adik tu refer pada aku la..hahaha..status aku sebagai anak bongsu kat rumah..

Agak tragis kan? Abah aku memang macam tu!

Setiap kali tanya, mesti dia tunjuk lampu tu..

Hahaha..bila la nak rasa lampu raya macam jiran sebelah!

Tak meriah langsung rumah aku! 

Ni mesti kes abah aku malas nak panjat nak gantung

lampu tu! Tau sangat abah aku tu..

Hahahaha..

Oklah..korang tunggu jer la next entry..

Still masih dalam mood raya..

See u guys!!!!

Assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment