Sunday, August 26, 2012

.:: OMG?? Gempa Bumi?? - Part 2 (Cartoon) ::.

Assalamualaikum! ^_^

Apo khabar?? Seronok raya?? Banyak dapat duit raya??

Kasilah sikit kat orang sini...hahaha..

Al-maklumlah..duit raya memang takkan dapat la..T 3 T

So, entry kali ni pasal sambungan entry Gempa Bumi yang lepas..

Kalau korang tak baca lagi yang part 1,

Moh ler baca kat sini..Part 1..

Sape yang dah baca Part 1, 

Jom baca kesudahan entry Gempa Bumi ni yerr..

Pasal apa?

Kali ni, aku nak bercerita macam mana

aku dengan terror nya aku menghadapi 

situasi gempa bumi..hahaha...

Jom baca!!

Sape pulak Fikri yang aku maksudkan???

Fikri ni kira officemate aku la a.k.a junior aku (sila jangan fikir bukan2 k!)

Tempat duduk :- Depan aku! (Mengadap la ko muka aku sampai pukul 5!) 


Uissh!! Hidup-hidup aku ingat si Fikri ni yang goyangkan meja dia

sampai meja aku pun gegar sekali...

Dengan bangang (oppss! sorry)  bengangnya, aku pun berikan dia...


 PANDANGAN MAUT AKU!!!!


Nasib baiklah aku tak apa-apakan si Fikri tu..

Kalau tak, mampus gak nak menjawab nape tibai (pukul) anak orang!! 

Anak jantan pulak tu!!

Uisshhh!!! Agak-agak jatuh tak saham aku pas ni entry ni keluar??

Hahahaha..

Next entry aku akan banyak cerita pasal 

benda-benda yang menarik sepanjang raya 2012..

Nantikan, k?

See u guys next time..

Assalamualaikum! ^_^

No comments:

Post a Comment