Thursday, May 19, 2011

.:: Angry Birds N.A.M Version! (Cartoon) ::.

Salam 1 Malaysia...bertemu lagi dengan new entry aku yang bertajuk 'Angry Birds N.A.M Version!'...ni adalah salah 1 entry yang paling buat aku berpeluh nak buat...agak susah sikit and aku banyak kena refer internet and game tu sendiri bila nak buat bentuk birds ni...pape pun..harap korang enjoy, k??















Puas hati tak?? Kalau tak puas hati gak, aku pun tak tau nak buat apa dah..hahaha...tengok la kalau aku rajin, aku buat la untuk lagi 2 birds yang tak sempat nak tunjuk aksi diorang! Hehehe...pape pun favourite birds aku yang kuning and hitam tu...kalau korang tak pernah main game ni, cuba download kat internet...versi PC..gerenti korang sakit kepala nak settle kan setiap level! Hahahaha...see u again in next entry...daaaaa....


5 comments:

  1. perghhh...gempakk...cayalah....heeee....bt yg angry bird version RIO punye...misi selamatkan burung2...best gak yg tu..tak yah ngadap muka si B yg hijau tu...heheh

    ReplyDelete
  2. hahahaa...versi tu xprnah men lg...hahaha..

    ReplyDelete
  3. gila cun arrr.. dalam games dia cuba langgar babi kan? Khalis dah main dah..susah bangat derrr

    ReplyDelete
  4. hahaha..dalam game, babi..tapi kat sini, xkan nak lukis babi lak...hahaha..leh jer nak wat tapi malas..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. hemm...xpnhmen lagi game tuh...
    hehee....
    tp pnh ngok videoclip klaka la tg ia..huhuu

    ReplyDelete