Sunday, April 1, 2012

.:: Nak Makan Aiskrim Gak! ( Cartoon) ::.

Assalamualaikum ^_^

Kembali dengan entri baru pasal ais krim! 

Ingat lagi tak pasal budak kecik nama Irfan? 

Tak ingat?? 

Cuba refer entri ni..Irfan Reza

Mesti korang ingat!

Agak lama gak aku tak cerita pasal budak kecik ni..

Asyik2 Chong jer..

Oklah..hari tu aku saja2 jer cari gaduh dengan Irfan..








 And seriously aku memang tak jangka dia akan cakap macam ni kat aku..


Kejam kan??? Huhuhu..

Aku nak makan 1 ais krim pun tak boleh..

Konon2 nanti boleh sakit gigi..

Padahal dia dah bedal 2 ais krim malam tu..

Macam ni la jadinya  kalau budak dah pandai cakap!

Luper lak..ni la muka si Irfan..dah masuk 3 tahun dah pun!

Give me back my helmetttttt!!!!! (Seriously..tu memang helmet aku!)
 See u again...^_^


8 comments: