Sunday, December 25, 2011

.:: Ikan Hodoh (Cartoon) ::.

Assalamualaikum sume! ^_^
Maaf yer..lambat update..keje bertimbun2 macam kat pusat pengumpulan sampah tu hah!

Seperti yang dijanjikan, kali ni entry pasal watak baru..

Mrs. SHANY






*Gambar kuda - sumber dari Mr Google!

*gambar ikan - sumber dari Mr Google!













Aku pun tak faham nape la situasi macam ni selalu terjadi kat aku????

Why me??? 
(sambil melutut + nangis melalak-lalak depan cermin!)

Tapi, kalau tak ada situasi macam ni, mesti bosan kan?? 

Yang aku tak paham, kawan Malay mana lah yang ajar si Shany tu yang tu

IKAN HODOH!

Ni yang nak start membebel! Oklah..pape pun, see u again! ^_^

Assalamualaikum!

*Opps! Jangan luper click LIKE kat fan page N.A.M Territory FB! Thanks! ^_^

12 comments:

  1. haha XD,ingat apelah ikan hodoh tu rupanya ikan keli.. ish3

    ReplyDelete
  2. Merry Christmas~~~ have a nice day ~ =D

    Regards,
    www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete
  3. @Cerciter Hana Niey xsangka kan??? hehehe..

    ReplyDelete
  4. @Mr Lonely Have a nice day too! ^_^

    ReplyDelete
  5. haha..kite tak makan ikan hodoh.. :D

    ReplyDelete
  6. @mira maisara kite pn xmakan ikan hodoh! ^_^

    ReplyDelete
  7. @miss no right nak wat cm ner..dh dia pggil mcm 2..hehehe...^_^

    ReplyDelete