Monday, June 27, 2011

.:: WOTW : Cinta - Part 1 (Cartoon) ::.

Salam 1 Malaysia...kembali dengan new entry...hehehe...oklah..sebenarnya kite ada pengumuman nak buat ni...mulai hari ni segmen Word of the Week (WOTW) akan diwujudkan dalam blog ni...apa objektif dia??? Objektif dia biasalah...nak bagi blog ni sentiasa update! 

Konsep segmen WOTW ni ialah setiap minggu, satu perkataan akan dipilih dan kite akan gambarkan perkataan tu mengikut pendapat kite sendiri...so, macam contoh untuk minggu ni pasal cinta! So, dari hari Isnin sampai lah hari Jumaat, kite cuma cakap pasal cinta jer...tapi entry ni ringkas jer...tak banyak cartoon...nak banyak cartoon tunggu weekend yerk!!!

Yang paling penting sekali pasal segmen ni ialah apa yang terluah dalam cartoon ni adalah 200% pendapat kite pasal perkataan yang dipilih!!! Itu yang kite rasa dan kite just nak kongsi dengan korang..korang setuju atau tak, terpulang lah...hehehe...

Layan jer la cartoon ni, k?


Apa pendapat kite pasal CINTA???? Bagi kite, CINTA ialah....


Yaaaa!!!! Cinta itu GILA!!! Kenapa kite cakap macam tu?? Yer laaa...takkan korang tak tau..pasal cinta la buat ramai orang jadi macam tak betul jer macam orang gila!!! Cinta gak yang buat orang sasau jer...selalu la terbayang-bayang muka awek atau pakwe korang yang cun or hansem tu sampai makan pun tak lalu, mandi pun tak basah...(sapelah yang cipta pepatah tu?) 

So, itulah pendapat pertama kite pasal cinta...nak tau apa yang kite fikir lagi pasal cinta korang kena lah tunggu esok yer...

See u next time...daaaa....

4 comments:

  1. mintak maaf lah kalau kami tak komen tntg benda yg berkaitan dgn entry ini. cuma kami nk gtaw yg kami sudah follow blog anda. dan jgn lupa follow blog kami pula eh. :)

    ReplyDelete