Tuesday, April 19, 2011

.:: Kerana Dia...(Cartoon) ::.

Salam 1 Malaysia..kita bertemu kembali...sorry yer lambat update..entry ni aku dah peram 2 hari dalam laptop aku tu..kena tunggu mood post datang, baru boleh post..(nampak sangat menipu!). Berkenaan dengan entry ni, sekarang ni aku tengah menjalani terapi untuk 'sembuhkan' penyakit aku ni...huhuhuhu...gaya macam teruk jer..huhuhuhu..korang baca la sendiri..
















Yaaa...korang pun dah tau kan apa penyakit yang hinggap kat aku sekarang...hmm...sekarang ni aku rasa macam aku ni nenek tau! Sakit sana sakit sini..nak bergerak pun take time..aiisshhh...tapi part paling teruk kat kaki and tangan..tu yang berus gigi pun macam perempuan melayu terakhir..konon2 ayu la..sorry to siput yer..lambat jer sume macam ko..perumpamaan jer..huhuhu..

Oklah..jumpa lagi dalam next entry...chaawwwwwwww...

3 comments:

  1. woaaahhh..sangat cute.. i like.. hehehe..pasal badan tue bawak2 mandi air sejuk.. jgn biarkan je..urat kembangla tue.. overused..

    ReplyDelete
  2. hehee(~~;)
    yg penting memori final year tersimpan kemas dan kegembiraan bersama berjaya disulam rapi...!!hehe

    ReplyDelete