Tuesday, March 22, 2011

.:: Ada Orang Marah Aku La Pasal Entry Cartoon Aku! ::.

Hi everyone...tengok dari tajuk macam sedih jer...yer la...ada orang marah aku lambat update entry cartoon aku! Siap conteng lagi laptop aku dengan marker pen! Marah giler diorang! Tapi sebab aku sayang diorang, aku biarkan + tutup mata perangai tak senonoh diorang tu...huhuhuhu...nak wat cam ne kalau dah diorang tu ialah....

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>
<>

Watak utama CARTOON aku! 
(Tak percaya???) Cuba tengok gambar bawah ni!

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

<>

Kan aku dah cakap!!!!! Thanks to my secret CCTV for this 'lovely' pic! (Just joking!)

** Hahahaha...oklah..entry ni mengarut jer...macam tak ada kerja kan?? Padahal kerja berlambak jer tunggu nak disiapkan...cuma kesimpulan dari gambar ni ialah aku memang tak boleh nak update cartoon tiap2 ari coz busy and dah kering idea  walaupun aku nak sangat update cartoon everyday...kang aku wat benda yang sama, korang bosan lak!

Pape pun, thanks yer pada yang sudi layan and support cartoon aku...really appreciate it! Hahahaha...see u in next entry...daaaaaaa....

No comments:

Post a Comment