Sunday, December 16, 2012

.:: Burung Yang "Berdisiplin" (Cartoon) ::.



Assalamualaikum..^_^

Selamat petang, everyone!! Waahh!! Skema gitu!!

Oklah..straight to the point..

Cerita kali ni pasal seorang manusia yang aku panggil..

AKAK!!

Yer kawan2..ini cerita pasal akak aku..

THE ONLY SIS! 

Alkisahnya, akak aku ni pelik sikit..

Perangai dia kadang2 aku sendiri pun tak boleh nak jangka..

Kejap ok, kejap macam angin puting beliung!!

(Kata kat orang, aku pun sama gak!)

Sometimes akak aku ni buat lawak entah pape..

Sampai sakit perut aku sebab banyak gelak!

Contohnya pasal burung2 merpati ni..

.......


 .......

 .......


 .......


 .......


Once upon a time..hahaha..

Masa tu aku dengan akak aku dalam perjalanan nak balik rumah..


For your information, "Baby Aegy" tu nama kereta akak aku..

Apa maksud "Aegy"???

Hahahaha..yang minat cerita2 korea ni confirm tau!

"Aegy" tu maksudnya BABY dalam Bahasa Korea..

(sorry yer kalau salah eja)

Alaa..Baby a.k.a Bayi dalam Bahasa Melayu..

Jangan lak korang pergi cakap kat bf/gf korang..

I LOVE YOU, AEGY! 

Hehehe...(",)

So, kesimpulannya, "Baby Aegy" ialah "Baby Baby"..

Double Baby disitu..Huh!!

Berbalik pada cerita tadi..



 Ayat yang terkeluar daripada mulut dia ialah..

.......


 .......

 .......


 .......


 .......





Tiba-tiba...sesuatu yang tak dijangka terjadi..



Agak2 korang, apa reaksi akak aku??

Jawapannya ialah

.......


 .......


 .......


 .......


 .......

.......


 .......

 .......


 .......


 .......

 
 
Balik2 rumah terus cuci "Baby Aegy" dia..

(sayang betul kat kereta dia! Huh!) Ada nada jeles disitu!

Dalam masa yang sama, mulut dia tak abis2 menyumpah burung2 merpati tu..

Akak..akak..

Tadi bukan main puji melambung macam MAEL LAMBUNG! ^_^

So, that's it! Cerita pasal burung2 yang "BERDISIPLIN"

Actually, ada banyak lagi lawak2 tak masuk akal yang akak aku buat..

Maybe next time, ok? ^_^

.......


 .......

 .......


 .......


 .......

Oh..luper lak!

Walaupun burung2 merpati tu dah berak kat "Baby Aegy" akak aku,

Akak aku

.......


 .......

 .......


 .......


 .......

 
.......


 .......

 .......


 .......


 .......
 

HAHAHAHAHA..

Take care guys!!

Assalamualaikum! ^_^


4 comments:

  1. Salam...bw kat sini...dah follow awk tau 644...follow le balik k hehe...nak sambung baca entri2 lain...thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. done follow awak! Thanks sbb follow this blog! ^_^

      Delete
  2. hai aegy!! sorila singgah blog cantek awak neh tak bawak buah tangan.lupe lah.kikiki ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai aegy Ryrie! Wat susah2 jerk..buah kaki ada tak?? Hehehe..just kidding! ^_^

      Delete