Saturday, January 1, 2011

.:: Happy New Year 2011 ::.

Kebaaammm keboommm booomm...gempak giler bunyi bunga api dari I-City bila tepat jer pukul 12 tengah malam...aku yang sambut tahun baru kat tepi tingkap rumah sewa aku cuma boleh nampak sinar bunga api jer...huhuhu...nak kata I-City jauh, tak jugak...aku rasa berlambak jer orang jalan kaki dari rumah sewa aku kat pusat komersil seksyen 7 terus ke I-City..cuma aku jer yang malas nak jalan...lagipun aku tak brape nak selesa g tempat yang sesak...boleh sakit jantung kalau lama2 kena himpit dengan orang!

Tapi pape pun, tahun baru 2011 sudah pun masuk dalam kalendar kite..nak tak nak kena trime jugak hakikat yang kite ni umur masing2 dah naik 1 anak tangga...goodbye my lovely '22'...jap2...ooohhh...tak mungkin!!!! bagi aku slagi birthday aku tak sampai lagi, jangan harap la aku nak mengaku ketuanan 23...(cakap la ko tu tak nak mengaku umur dah makin naik!!!!) Hehehehe...


Aku siap pot pet pot pet dengan housemate aku kat tepi tingkap rumah sampai tak sedar dah pukul 12...alih2 dah dengar bunyi bunga api poom paam poom paaamm...rasa seronok gak celebrate New Year kat Shah Alam walaupun tak g I-City..

Sambil tu, sempat la jugak wat laporan trafik pasal jalan ke I-City...sesak nak mampus...kereta tak gerak2...motor2 lak macam dah pro jer main celah2...kitaorang yang kat atas ni mula la nak mengumpat pasal kereta2 yang nak masuk and keluar parking...parking tak betul la, itulah inilah...gaya macam dah pro tapi bila suruh bawa kereta, menggeletar 1 badan! Hehehe...penyakit kus kus dah datang....kus semangat!!!

Kat bawah ni sempat la aku snap 2 keping gambar trafik jalan depan rumah aku kat korang...sorry...kualiti gambar kurang memuaskan...nak buat cam ne...guna kamera handphone jer! Hehehehe...janji nampak!

Time ni kereta2 langsung tak gerak! So, ramai yang matikan enjin! Nampak tak xde lampu kat kereta???

Ni satu lagi...

Yang ni lak trafik kat kawasan Pusat Komersil Seksyen 7...serabut aku bila tengok!
Dua2 gambar ni memang tunjuk trafik kat sini SESAK NAK MAMPUS! Kalau aku la yang bawa kereta time ni, mau tercabut kaki aku asyik tekan minyak, brek, tekan minyak, brek....

Tapi, pape pun, tak lengkap entry aku tanpa komik...hehehehe...







Lastly, aku nak ucap Happy New Year 2011 pada semua n also Happy Birthday to Encik Azizan Supardi, my lovely lecturer and also to all my friends macam cik Maisharah n cik Daia kite yang sambut birthday 1/1/2011...bergembira la korang bila 1 dunia sambut birthday korang!!! Best wooo....hehehe...HAPPY NEW YEAR 2011!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment